دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰

سرپرست جدید تعزیرات حکومتی مازندران منصوب شد + فیلم

در حکمی از سوی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، سرپرست جدید تعزیرات حکومتی مازندران منصوب و معارفه شد.

به گزارش آوای خزر از ساری، مراسم تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید اداره‌کل تعزیرات حکومتی مازندران صبح امروز با حضور عباس ذاقلی قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی در ساری سالن شهید بهشتی اداره‌کل دادگستری استان برگزار شد.

در این مراسم یدالله ملکی مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی مازندران پس از ۳۲ سال خدمت و تلاش صادقانه و موفق توانست با تجارب ارزشمند و در حالی که رضایت ریاست سازمان خود را به همراه داشت، بازنشسته شد و حکم پایان مأمورت خود را همراه با لوح سپاس دریافت کرد.

او اعلام کرد که مدتی را در اداره‌کل می‌ماند و برای مسائل استان با مدیر جدید مشورت‌هایی را خواهند داشت که کار‌ها با دقت و تدبیر بهتری به پیش برود.

ملکی همچنین گفت که در مازندران کمترین چالش و بیشترین تعامل را با مدیران دستگاه‌های اجرایی داشته است، همچنین رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی در اسرع وقت و طبق برنامه رسیدگی و پیگیری و بیش از ۹۵ درصد پرونده‌ها به نتیجه رسید.

«تقی حسام» نیز که تا پیش از این مدیرکل تعزیرات حکومتی قم بوده و زمانی را هم در استان گلستان خدمت می‌کرد، با حکم احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به سمت سرپرست اداره‌کل تعزیرات مازندران منصوب شد.

او با اشاره به شرایط و اقلیم مازندران و نوع پرونده‌های آن اعلام کرده است که باید یکسری از مباحث و دستورالعمل‌ها بومی‌سازی شود تا حقوق مردم تضییع نشود.

سرپرست جدید تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه به‌لحاظ جرم‌شناسی اگر پرونده زیاد باشد می‌گویند خوب نیست، افزود:، اما در تعزیرات حکومتی برعکس است و هر چقدر پرونده‌ها بیشتر باشد به معنای افزایش نظارت و برخورد با متخلفان است.

حسام بر دیدار چهره به چهره با مردم و صاحبان کالا و خدمات نیز تأکید دارد و معتقد است اگر پای صحبت آنها بنشینیم بسیاری از مسائل را نخواهیم داشت.

تو همچنین اعلام کرد که مردم باید با سامانه تلفنی ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳٠٠٠٠٠۱۳۵  تعزیرات برای ثبت گزارش تخلفات آشنایی داشته و مطمئن باشند که به این گزارشات رسیدگی می‌شود.   

در پایان ضمن قدردانی از زحمات یدالله ملکی در ۳۲ سال خدمت به نظام اسلامی، حکم انتصاب تقی حسام قرائت و تقدیم او شد.

انتهای پیام/ ۱۰۰۱/

خبرنگار: آزاده بابانژاد
نظرات شما
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار